Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, mai 17, 2008

Tere.

I want your sex and drugs and I want your rock´n´roll (Hot Rocket)

Kuulan neid juba teist päeva Ohtralt. Nad sümboliseerivad mulle vabadust ja mingit meeletut minna laskmist, kirge ja energiat. Te teate - kui ma lõpetan kahe nädala pärast, siis ma hakkan tõeliselt elama. Te ei saa aru, Elama. See polegi arusaadav ega ka mõistetav, ilmselt. Aga see oleks minu jaoks midagi joovastavat. Seletamatu. Ma loodan, et kõik läheb hästi

Ja ma tahan lihtsalt terve suve (või vähemalt juuni) vabalt võtta, teha täpselt seda ja täpselt nii, nagu ma tahan. Mind ei huvita, üldse ei huvita. Tahan olla igal määral egoist. Need sõnad maitsevad magusalt


Hey whatever gets you through the night boy

2 Comments:

  • At 8:37 PM, Anonymous Anonüümne said…

    ma tean TÄPSELT mida sa tunned ja ma plaanin TÄPSELT seda sama :):)

     
  • At 9:09 PM, Blogger MustMarker said…

    hehe:)

     

Postita kommentaar

<< Home