Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, juuli 28, 2008

Tulin nädalavahetuseks maale, plaaniga laupäeval veel folgile kiigata. Miks plaan ei õnnestunud?
Reedel, 12 paiku päeval jõudsin suvilasse, mil ema mind pea kohe randa kihutas. Niisiis, alates keskpäevast paar tundi ja natuke veel vedelesime rannas, Eva päevitas, päevitusõlist küllastunult, kõik oli kaunis, mina olin kaunis. Suvilasse jõudes püüdsin veel mõned minutid päikest ja hea oli olla. Hommikul tõustes olid põlenud mu silmalaud, lõug, kael, kaenlaalune ja muud kohad, kuhu ju "kindlasti" taipad päikesekaitset kanda. Praeguseks on mu täpilise koera laadne maaling kaelalt ja mujalt hajumas, olek on küllalt Pruun, kuid nahk tunneb end endiselt küllalt veidralt. Peaks vist tõdema, et päike on nüüdsest mu vaenlane, kuigi üldse ei sooviks nii mõelda. Eks siis folgile 23-26 juuli aastal 2009.

Mis on olnud selle nädalavahetuse pluss? Olen saanud Ohtralt süüa, nagu ikka kombeks kui vanematele maale külla lähed. Ja veel rohkem süüa. Püksid kukuvad sellegipoolest alla. Võib-olla toimub taaskord see protsess, kus ma muutun väikeseks täpiks lapsepõlve kodu WC ukse peal. Võib-olla