Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, juuli 18, 2008

Te teate, et liiga kõrged ootused ei vii sihile? Jah, muidugi te teate. Ka mina tean. Ma sain selle kohta taaskord tõestust. Kasvõi ootus lõpetamise-järgse suve osas - ma ei tunne, et oleks midagi, mis niivõrd raputaks, muudaks, vabastaks. Peaks äkki minema ja end metsas korralikult välja karjuma. Unleash the creature. Või ootus ühe kooselu osas, mis varem kui arvata oskas, karile jooksis. Algul kartus sellest, et mina ei suuda enam usaldada, pärastine usalduse kaotamine teise inimese poolt. Ma ei tea, mis valesti läks. Sellest tuleb igal juhul rääkida, sest ma hoolin. Võin öelda, et see kombinatsioon "great expectations" ei ole kunagi hea. Note to self: ära ole selline roosamannaline unistaja

1 Comments:

  • At 11:08 AM, Blogger L said…

    pingevabalt ei oska enam elada kui nii palju pinget nii pikka aega sind kinni hoidis. mõistan. ma väga püüdlikult tegelen sellega, et bakakirjutamiskummitused mind ei jälitaks.

     

Postita kommentaar

<< Home