Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, juuli 08, 2008

Annan endast märku

Viimaks tundsin, et oleks õige aeg kirjutada
Nädal aega olen jantinud Tartu magistriteemadega. See on endas hõlmanud juhendaja otsimist, kava koostamist, meeletute kirjavahetuste pidamist, esseed ja haiglaselt pikka ootust selleks, et avaneks võimalus vestelda Tartu analüütikute ja teaduritega. Viimaks see võimalus avanes, pärast viie tunnist ootust koos tulevaste võimalike kursusekaaslastega. Ma ei oska suhestuda. Sealne vibe polnud ikka päris see. Ja seda "See" pole ma veel leidnud, mitte kuskilt. Polnud imestamistväärt, et Tartu filosoofia hõlmab endas konkreetsust, tegevusplaane, praktilisi eesmärke. Kui suur saab selles kõiges olema filosoofia määr? Küsimusele vastust veel ei tea. Siiski, ma julgen jääda skeptiliseks. Minu lemmikinimesed eilsest päevast olid üks noormees Tõnis, kes oli just nii random nagu peaks olema. Ta oli lõpetanud bakalaureuse ehtekunsti erialal EKA-s ja mõtles, et noh, see filosoofia tundub nüüd kuidagi õigem...et äkki...kunstifilosoofia midagi...midagi...? Just täpselt sellist ähmasust ma armastan. Teine noormees, kes oli küll küllalt Tartu moodi ja küllalt konkreetne ja ninakas (tervitused Mats), avaldas siiski muljet. Sest ta oli vähemalt nõus diskuteerima või aktsepteerima minu täiesti-mitte-Tartu vibe-i ja eneseteadlikkust. Võib öelda, et olid muhe (võib-olla mitte päris matjuslikul moel :p) Positiivne. Ülejäänute osas ei oska arvamust omada. Tõsi on see, et paljud tundusid ja ilmselt ka on nooremad kui mina, sest ma olen selline luuser, kes istub filosoofia bakas 5 aastat. Ja ilmselt ka piisavalt luuserlik selleks, et mitte omada enda filosoofias praktilist eesmärki. Tartu meelest muidugi suur viga, minu meelest suur boonus selleks, et tõeliselt filosofeerida. Vaatab, mis saab. Mats, pane tulemused SAIS-i juba üles:)

Magister pole siiski ainus viimase aja meelelahutus. Pamela elab mu juures järgmise kuu või rohkem. Ma tunnen, et meil on parim mõistmine. Ja sa tead seda, mina tean seda. Armastus.
Juhuslikult kohatud sõbrad täidavad päevi, niisamuti nagu hetkeajel minemised suvilasse. Ootan Lõuna-Eesti trippi, armastan neid inimesi, kellega sinna lähen (mu turvaring). Ootan kanuumatka ja folki. Ootan otsustusvõimet....või selle avaldumist minus. Sest mul pole aimugi, mis saab edasi. Randomness. Veel natuke ja otsused peavad hakkama kukkuma. I wish they´d taste as sweet as apples

Lähen kala püüdma PUNKT

3 Comments:

  • At 11:24 AM, Blogger L said…

    Näed, ja oledki kirjutanud! :P

    Aga ma ikka räägiks suga rohkem sellest... näiteks täna, jajaa, murupääl (füüsilisel või mõttelisel)

     
  • At 8:01 PM, Blogger Mats Volberg said…

    ja-jah!

     
  • At 11:10 PM, Anonymous Anonüümne said…

    mida see peaks tähendama
    :P
    mustmarker

     

Postita kommentaar

<< Home