Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, mai 31, 2004

Woopidoo..ma ärkasin umbes kümme minutit tagasi, kõigest tund aega hiljem kui eilsel päeval. Vaikselt hakkan mõtlema sellele, kuidas säärase režiimi alusel mõne päeva pärast jätkuvatele eksamitele hakkan jõudma, sest ma olen tõeliseks ööloomaks muutumas ja naudin seda täiel määral. Nimelt on see esimene märk sellest, et suveaeg on kätte jõudmas ning Evat keskpäeval linnas kondamas ei näe või siis õigemini, või ma kondan, sellise poolvinese silmavaatega, olles vihane kogu maailma peale.
Suveajale üle minnes on negatiivseks küljeks küll see, et väljas läheb ilmselgelt liiga vara valgeks ning täiel tasemel hulkuda ei saa, vähemalt on hulkumiseks määratud aeg nüüd tublisti lühenenud. Üritasin eile küll katsetada varahommikust välja astumist enda uksest, seda siis nelja-viie paiku, kuid ümbritsevad majakatused, taevas, lõhn olid kaotanud enda öise maagilisuse ja see muutis mu mõtted tõeliselt segipaisatuks ning mu olemise ärevaks või rahulolematuks. Tunne, kui sooviksid peituda kõige pimedamasse nurka, ette kujutades end oma vaateväljas oleva akna tagusesse ruumi, ruum paistis olevat ilma ühegi valgusallikata, ainus, mis mõlkus meeles, oli sõna "süsimust". Ma üritasin sellesse meeleheitlikult suubuda, kurvastuseks aga rikkusid mu kujutluspilti liiga tugevalt ümber asetsevad valged, heledad, valgusest kisendavad majaseinad ning aeg-ajalt silma jõudev päikesevine. Seega andsin alla, seisin veel mõne hetke ja ühinesin jalutuskaaslasega. Teadsin, et tänane üritus ei ole selline üritus, nagu tavaliselt, ma pigem tõmbasin enesesse kurbust ja viha kui midagi muud.
Küll aga oli ülejäänud osa nii eilsest päevast-õhtust kui tänasest varahommikust meeldiv. Ma ei jõua ega taha hetkel pikki lauseid genereerida, seega mõningad süsteemivabad märksõnad....
tänav - puude allee - roheline - otsekohesus - kartus - viiruk - body shop - lõppematu muusika - värisev põrand - jõud - aus vestlus - pehme tekk - nostalgia - rõõm & kurbus - ekstaas - nuudli salat - sära - musicology - tavapärasus - valgusest valusad silmad - kelder - lahendus - aktiivsus - teadmatus - minu poole sööstev reaalsus - armastus - metsik - võim teiste üle - kavalus - nähtumus - chill - neve campbell - njäu - vihm - värskus - kõhedus - muusika -