Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, detsember 20, 2004

Peojärgsed ebameeldivused

Mul on tõepoolest valus. See tähendab, kaelavalu juuste viskamisest on möödumas, võib-olla aitas sellele kaasa täna hommikune kaela painutamine hambaarsti toolis, kuid möödumas. Nüüd võib loota, et normaalselt magada ma juba saan. Küll aga on mu jalg põikpäine ja ei luba mul mõnel hetkel teisiti edasi minna kui longates. Nii et kallid sõbrad, Eva sai trepist kukkudes ikka tõsise lopsu. Mis on imeks pandav, on see, et enda ustavate alpidega on mul meeldivam liikuda kui ilma saapata.
Nüüd siis aga, kuna ma käisin hambaarsti juures, kus mulle süstiti tuimestit kolm korda, olen ma eriliselt unises kulgemises. Ühesõnaga, mu rääkimine on raskendatud, mu pea nn. sumiseb ja peale kõige muu, ma intervallidega ka lonkan. Delirium.

Aga täna tahan Juua :p Ja uurida täpsemalt välja, mis toimub kohas nimega Tanker.

9 Comments:

  • At 7:25 PM, Blogger L said…

    täielik invaliid oled ju!

    vaesu

     
  • At 9:13 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Ma tuleks su kluppi kui tohib, ma kukkusin ka täna trepist ja sain põlve otsa suure sinika. Ja lihased on mul ikka veel valusad...
    E

     
  • At 10:25 PM, Blogger MustMarker said…

    No tere hommikust, kaotage see trepp, vähemasti see pisem astang. Või tegelikult, piisaks ka sellest kui sinna koridori peale vaiba organiseeriksite, sest olen seal varemgi libisenud.
    Aga kluppi võid astuda ikka...oot mis nimi siis asjal oleks? jalaväänajad? või libisejad? (mitte ei saa ütlemata jätta libestuvad libestid :p )

     
  • At 12:11 AM, Blogger L said…

    jah, mis teil kyll m6ttes oli kui te sinna need kolm astet orgunnisite? kas te 88pimeduses liikuvate veits purjus s6prade peale ei m6elnudki?

     
  • At 7:32 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Eino selle trepi peal ma seekord ei kukkunund (kuigi olen seal mitu korda kanda vms vigastanud), ´ma tegin lennuharjutusi hoopis teisele korrusele viiva trepi ülemisel astmel...
    E

     
  • At 5:27 PM, Blogger MustMarker said…

    No nääd siis, Ele, pole siin midagi naerda. Libisetakse seal kõikjal ka niisama, kainelt

     
  • At 8:30 PM, Blogger skisosiil said…

    ...täpsustame.

    enel, kas sina olid oma püha lennu-ürituse ajal kaine?

     
  • At 10:05 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Täiesti, kusjuures. See juhtus esmaspäeva hommikul. Ma arvan, et seks ajaks olid kõik jääknähud kadunud...
    E

     
  • At 11:50 PM, Blogger L said…

    eva, sul on luulud. mu kysimused olid tulvil siirust ja muret. yldsegi ei naernud ma. laim!



    tegelt ka.

     

Postita kommentaar

<< Home