Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, märts 14, 2005

Ata-ata

Praegu on mõnetine pohhuism kooli suhtes, ja kevad pole veel korralikult kätte jõudnudki. Sellegipoolest on päikesepaiste piisav sooviks midagi muud teha, kasvõi lumise mätta peal peeti juua. Jah, mind huvitavad veel loengud, kuid üksikud neist on pikaajaliselt äärmiselt tüütavad ja nii ongi nad kevadest mõeldes hukatuslikus positsioonis. Ma ei tea, ma tõesti ei tea, mis motiveeriks mind käima paaris üksluises loengus, kuhu juba paar nädalat jõudnud pole. Tundub, et miski ja see paneb mu ennast vihkama. Kuidas olen ma nii nõrk? Jahh, praegu võin öelda, et küll järgmine kord lähen, teen kindla plaani, kuid see võib sama hästi läbi kukkuda. Krr...ma tahan, et kevad kätte jõuaks, sest siis on ilus, kuid samas....ma ei tea, mida ma tahan. Äkitselt on vastuseks see, et enda iga vaba momenti tuleb igati väärikalt ära kasutada, et kohustus nii väga ei rusuks? Ei tea, tõesti ei tea. Praegu on minus aga pohhuistlik noor, kükitab va säärane ja ei mõtlegi lahkuda, laks!

3 Comments:

  • At 10:28 PM, Blogger L said…

    jaa, nõus. täna oli jumala hea päiksepaistel silmi kissitada ja meeveinile ots peale teha... ja siis tulid loengud :(

    ma kardan et metafüüsikaga võib kevadel halbu asju juhtuma hakata :P

     
  • At 11:13 PM, Blogger Triste said…

    Ma otsustasin sel nädalal tubli olla ja kõigis loengutes käia. Siiani on see õnnestunud. Ehk siis: kahes käidud, kaks veel!

     
  • At 11:26 PM, Blogger MustMarker said…

    loengud hea asja järel on tõesti košmaar.aga metafüüsika suhtes ma nii väga ei karda

    aga enel, sul neid Kõiki loenguid ju palju ka. krrr

     

Postita kommentaar

<< Home