Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, veebruar 17, 2005

Ma ei tea, mis see on, aga Rob Dougan sobib tänasesse öösse suurepäraselt..
..pole kuulanud mitu kuud, koju jõudes aga nagu alati mõtlemine, mis muusika hetke sobiks ja šahh lõi põlema tuluke. nii on

tänane öö on üldse isepärase maiguga, ma ei tea, mis temas on. aga ma ei taha unele voli anda, ma tahan olla, mõelda mõeldavaid mõtteid, mõelda mõeldamatuid mõtteid, vaadata mõeldamatuid ideid. jahh, dougan annab selleks illusiooniks võimaluse. kui vaid võimalust ei võetaks ka muidu, magamise ajal viimane veel säilib. hommikud nõuavad arukust, kuid tundub, et ees seisev hommik tuleb kõike muud kui arukas. hommikul kulgen ma loengusse automaatselt, hommikul ei loe hää hommikutunne, vaid loevad automaatsed liigutused, et välja jõuda. kõnnin tuimalt külmuses sammaste poole ja sulgen enda peas ebaloomulikule valgusele klassiruumis silmad. hommik jätkub arutult

samas, kõik, mis on väljaspool aktsepteeritavat ja arukat, on praegu in...how you left me for dead..

ei tea ei tea

5 Comments:

  • At 1:19 AM, Blogger skisosiil said…

    ooh

    õhtu venis pikaks vestluseks ja segunes ühte ööga. ma olen veinist rammestunud ja unine, aga samas kahevahel, kas minna magama või postima....

    nämmu film, nämmu õhtu, nämmu uni, nämmu tekst...

     
  • At 10:30 AM, Blogger MustMarker said…

    no eksole...vanalinna luusima sa minuga ei jõudnud, sest keegi olevat ju nõnna väsinud. krr

     
  • At 9:27 PM, Blogger skisosiil said…

    olin.

    aga siis istus ema paki veiniga teleka ees ja puhtast viisakusest küsitud "kuidas sul täna oli" kujunes jälle välja midagi nelja tunni sarnast dialoogi....


    ..ära viha pea...niuks

     
  • At 11:01 PM, Blogger MustMarker said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 11:01 PM, Blogger MustMarker said…

    I`m not but I am

     

Postita kommentaar

<< Home