Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, jaanuar 01, 2005

Uus

Mõnusat uut aastat! Nagu iga aasta, tundub ka selle aasta alguses uue aastanumbriga harjumine raske. Kas tõesti 2005? Vägev, kuigi ma kujutan ette, et veel kuu-paar on seda numbrit kuskile veider märkida. 2005
2005 algus möödus katusel sõpradega lauldes & kui öeldakse, et nii, kuidas võtad vastu uue aasta, möödub ka ülejäänud aastast, siis minugi poolest. Minugi poolest, miks mitte käia katuseid mööda (seda ka kaudsemas mõttes), näha sõpru enda ümber ja tunda siirast rõõmu. Miks mitte veeta õdusaid õhtuid, vaikuses, kärarikkuses, tantsus. Võtan kõik vastu, võtan tuleva vastu.
Ühesõnaga, et oleks esindatud kontrastid eufooria - rahu õnn - melanhoolia kohusetundlikkus - vabaks laskmine
Ja võtke mind enda nädalasse, sest avastasin, et järgmise nädala kohta mõnd suuremat plaani peale ühe polegi. Kuis küll juhtunud see, viimastel nädalatel siiski märked kalendris.

Ja rohkem ma praegu ei ütle. Tegelikult olen ma päris vait

2 Comments:

  • At 10:54 AM, Blogger L said…

    2005 2005 2005
    naljakas...

    aga minagi olen n6us sellega, et kogu aasta v6ikski sellistes toonides tulla kui seal katusel aastavastuv6tt.

    ja r22kides kohusetundlikusest: kas sa ikka tead, et sul on hiljem eksamid ja et tark oleks nendeks ka ette valmistuma hakata? noh, see tuli niiviisi meelde sest sa v2idad et su kalender on niietnaa tyhi. et siis RR-s kohtume? ;)

     
  • At 3:53 PM, Blogger MustMarker said…

    Ma tean...tuli see eile õhtal meelde & eks ikka rr-s saab ka osa ajast veedetud, aga kindla peale mitte kogu aeg.

     

Postita kommentaar

<< Home