Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, jaanuar 13, 2005

we must be strong

Vahepealsel tunnil, mil mõni kaasõppija hõivatud on, täiendan enda bloggi. Mitmelt poolt on kostunud hõige: Kirjuta, kirjuta, hõise meenub isegi eile Eneli pool olles. Nii ma siis võin mainida, et üldine meeleolu on varieerunud sujuvuse-mugavuse ning paanikahetked- emotsioonitsemiste vallas. Nii siis tunnen, et iga hetk, mil midagi eba-kasulikku teen, peaksin enda energia kontsentreerima hoopis vastupidisele, tunnen enda süüdlaslikkust. Jälle löön ma aega surnuks, jälle võin ma öelda: kaotaja! Sessi ajal pole võimalik end puhkushetkedel täiuslikult nautida, sest alalõpmata tiksub miski kõrva-jala-käe või ma-ei-tea-veel mille taga.

Igastahes on loetud, mängitud lugemist äärmiselt erinevais situatsioonides. On üritatud keskenduda kodus mugavas tugitoolis (see on aga liigne põhjus uinumiseks); on kõrvale võetud pisuke kogus alkoholi (tagab veel suurema une)....tähed jooksevad arusaamatult mu silmist mööda, pole linkinguid; on jalutatud kindlal sammul päikesevines raamatukokku (just See keskkond & kasulikkusest kisendavad ilmed); on õpitud kaastöös Elega, on õpitud kaastöös Ele & Eneliga, on õpitud kaastöös Ele ja Erkoga hommikusöögi jõul (see variant sobib mulle hästi siis kui teised in-d innustavalt mõjuvad). Koostöö pole lõppenud, seda katsetame veel mõnd aega.
Lõppkokkuvõttes võib esile tuua vaid böööööö, sest kirjutama pole suutnud veel hakata, omavahel loovad kombinatsioone esseed ja eksamid.

Eile öösel aga suutsin imejõul aru saada Jeeeaannnn-Paul Sartre`ist siis kui olin koju jõudes isa sõprade eba-adekvaatset juttu kuulanud, isa lauluhäält tundnud ning veiniseid põrandaid märganud. Suundusin 1.30am keldrisse, võtsin moe pärast kõrvale veiniklaasi & lugesin. Mõneks ajaks see toimis.

Üldiselt aga....ma tahan sellest hullusest ruttu vabaks saada, järgnevad paar päeva ma vaid Kirjutan, et siis tunda õigust sõpradega täisväärtuslikult pidutseda. Jahh...huhh....võtame end kokku & paneme hästi!



...peas on ühtlaseks muutuv sumin. Vaja on puhata. On siis vaja sellist vägistamist usundite vahel ja Erko Minttot (or?)
...on siis vaja vanemaid, kes jooma innustavad & nende sõpru, kes enne 3 öösel ei kavatsegi lahkuda.



Elame veel, elame veel....jahh..

2 Comments:

  • At 12:17 AM, Blogger L said…

    Minttu. :)
    Ma usun, et pikapealse (tiheda) tarbimisega muutub see asjandus ka iiviliks. Iiiiivil nagu Vana Tallinn n2iteks.

     
  • At 3:22 AM, Blogger MustMarker said…

    Mnjah, selle joogi kavaluses ma ei kahtlegi. Ei kahelnud siis, ei kahtle praegu. Tol hetkel, olles need kolm-neli lonksu võtnud, tegi ta mind vaid uniseks.
    Ahjaa & kuna sind praegu 3 am tel-tsi kätte ei saanud, siis enne hommikut teatan ikkagi, et ma pääsesin torni uksest ilusti välja & leidsin veel rohkem konspekti. isegi budismi leidus paar lk, ma ei mõista

     

Postita kommentaar

<< Home